Avundsjuk nu?

Maha, Jag vet en som kommer bli riktigt avundsjuk på mig :D 
Nästa helg åker jag till PARIS :D 
Åker Lördag och kommer hem Måndag, sent på kvällen. Ska bli så kul att få träffa Emma, få prata lite svenska och byta lite skvaller :P Ska även bli fruktansvärt kul att få åka till Paris, modets huvudstad! Ska ta en massa kort, förhoppningsvis åka upp i Eiffeltornet och se andra sevärdheter :)
Annars händer det inte så mycket, vädret är typiskt höst - regnade i morse och blåste men nu är det så klart, lite kyligt och månen är mycket större än hemma i Sverige.. Eller det ser ut som det. Vackert, spöklikt x)
Hmm.. har inte så mycket mer att skriva just nu..
Bye♥

Kommentarer
Postat av: Padre

Det låter som en oförskämt trevlig helgsysselsättning. Jag hoppas att vädret är bra så du får upptäcka Paris från sin bästa sida.



Au revoir

2009-11-03 @ 19:53:48
Postat av: Maria

Gud va kul för dig!! Jag är bara lite avundsjuk....

Jag ska till Egypten en vecka i slutet av februari -skönt!! Vi syns ju snart igen. Kram kram

2009-11-04 @ 10:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0