Fullmåne

Inte undra på att jag inte kunde sova i natt, det var ju fullmåne. Låg och vände och vred, var rastlös och svettades. Har nog en förkylning på G för jag har börjat få ont i halsen. Tittade på Desperate Housewives, 4 avsnitt, efter det hade Halloween 2 börjat så jag tittade på den, somnade nog inte före halv 3 - 3 på morgonen. Och när jag vaknade var jag pigg som en lärka klockan 8. 
Halloween här är annorlunda jämfört hemma, här kommer barnen och ringer på dörren för att få godis. Hemma vågar nog inte småbarnen komma hem till oss, men det är ändå inte samma stämning, det är mer utklädnad och förberedelse här. Mysigt tycker jag :) Tog en promenad i går med hunden, vindstilla vackert väder, fullmåne - magiskt. Idag när jag vaknade var det regn, blåst, löven var överallt. Blev dock vindstilla och vackert väder nu på kvällen.
Åt på restaurang, portugisisk tror jag det var, kyckling, pommes, och annat gott. 
Har precis bokat flygbiljetter, en hem och en tillbaka :) 
Lillkillen blev faktiskt lite deprimerad när han fick veta att jag skulle hem. Gulligt :)
Nu ska jag se på film :)
Kramar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0