Skor

Jag har köpt nya skor! Var i Kingston med Mamman och shoppade lite, hann dock inte med allt så vi ska åka in nästa vecka igen. Hittade en massa jag vill ha, måste dock hålla i pengarna till min lilla Parisresa. 
Det har varit ett jäkla smällande av raketer den här veckan, idag har dom firat något, jag vet inte vad men det ska även vara något firande i helgen som vi ska på. Det har varit mulet idag med några solglimtar, dock har det varit varmt så det överväger det dåliga :P 
Här kommer en bild på mina nya skor, förlåt den dåliga vinkeln och kapningen ^^
skor
Kan även säga att jag fick 2 ögonskuggor + rouge av Mamman, en gåva från Clinique som hon tyckte jag passar bättre i än hon själv :)

Kommentarer
Postat av: Farmor

Läckra är dom.... men undrar.... har innehållet hemlängtan?S

Är iaf inget för Svedala, för här är det BLÖTT!!

2009-11-06 @ 22:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0