Barnvakt

Det har jag varit idag för första gången på kvällstid. Hade dock en annan "Au-pair" här som lite extra hjälp första gången som suttit barnvakt åt Lillkillen förut och hon var väldigt trevlig, ska träffas på torsdag igen för att ta en promenad med hunden. Vädret är lite kyligare men fortfarande vackert, inget regn än, men det skulle eventuellt komma i morgon. "/
Bakade en sockerkaka, gick åt helvete, förstod inte vad som gick fel. Hur kan man misslyckas med en sockerkaka? Annie, som den andra "au-pairen" kallas berättade att maten kan vara väldigt olika från sitt eget land, mjölken kan vara annorlunda gjord mm. för hon älskar att laga mat och den kan skilja sig enormt från sitt hemland och här så det är väl bara att försöka igen. 
Jag var och tränade idag också. 2 timmar. Löpband, Cross Trainer, spinning och vikter. Det ni. Sedan var det raka vägen in i dusch/bastu. Najsigt värre. 
Nu ska jag sova, är trött så jag vet inte vad.
God natt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0