Biltur

Lämnade Lillkillen med cykel, otroligt läskigt i rusningstrafik. Men vi överlevde - igen.
Mormorn kom när jag skulle hämta han så hon skjutsade mig dit för att sedan ta med mig till orten Ashford där det finns några butiker hon ville visa mig. Köpte stenar, pärlor och annat grejs till mina smycken jag gör, betalade 200 kr för allt, men det är  kul! Ashford ligger precis vid Heathrow, flygplanen cirkulerade så nära så man nästan såg piloterna :P Otroligt att en sådan maskin kan vara i luften på så låg höjd i den farten. Jag vill flyga, någon gång ska jag ta flygcertifikat! När jag kom hem så bjöds det på mat, kyckling med persiljegojs inuti, potatismos och broccoli - jag äter broccoli och det är gott! Har aldrig gillat det innan men nu - mums ^^ Sedan gjorde jag paappersflygplan till Lillkillen som han målade, och sedan ville han ha ett armband eftersom han älskar mina pärlor! Han ville ha rosa stenar, jag och mamman skrattade hysteriskt för han var så rolig när han satt och valde ut färger, rosa, rosa och rosa. 
Nu ska jag sova, är otroligt trött och i morgon ska jag träna så jag måste vara alert!
Kramar i massor ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0