Höstdag

En vacker höstdag idag, löven börjar falla och det är vackra färger överallt. Solen skiner och det är lite kyligt i luften. Kunde dock gå i min rutiga skjorta på mina promenader med hunden. Den sista promenaden i skymningen fick jag ha min jacka för det var lite fuktigt ute. Det är så vackert på hösten, älskar mörkret, de kala träden och det vackra ljuset. Skogen jag går i blir nästan trolsk, mörker vs ljus. För det är ljust på golfbanan och mörkt i skogen, (och ja jag har överfallsalarm, mobil, en hund som är väldigt beskyddande och reflexer) så man får känslan att man snart kommer att se en häxa eller ett troll bakom nästa träd :P
Träden är täckta med murgröna så det gör det ännu mer underbart. Oj, dags att byta ämne. (Eller inte riktigt). Lillkillen var på ett jävla humör idag, Mamman skojade och sa att han förvandlats till Damien i Omen så hon övervägde att färga det svart till halloween ;) Haha vad vi skrattade ^^ 
Annars har det inte hänt så mycket mer.
Tog en promenad med Annie kl. 10, hon åker hem till Ungern i morgon och är borta en vecka.. 
Nu ska jag ta och titta på film.
Bye ♥

Kommentarer
Postat av: Padre

Har du tappat kameran? Det saknas ju en massa bilder på hundar, Damiens och höstlöv. Fler bilder! :)

2009-10-22 @ 23:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0