Hur ska jag orka?

Ja jag har skrivit in mig på gymmet, jag med noll kondis och uppsvullen efter all te man häller i sig behöver röra på fettet :P Ska få privat visning om hur allt funkar på torsdag. Gymmet är enormt, simbassäng, bubbelpol, någon tennisbana, squash (är det en sport eller en grönsak eller båda? ;) Och en massa styrketräning och även alla möjliga olika träningsmaskiner. Allt detta ska jag jag försöka mig på (träningsmaskinerna) under de kommande veckorna, varje dag. Kommer jag vara ett muskelknippe när jag kommer hem eller orkar jag med 2 ggr? Tiden får utvisa. Dom har café och en bar, varför man nu7 har en bar på ett gym? hmm.. Cyklade i trafiken för första gången idag. Var hysteriskt rädd. Men jag överlevde, att cykla på fel sida är läskigare än man kan tro, framförallt när man har en unge bakom sig som inte vill sitta still. Men som sagt, vi överlevde. Hörde att det är snö hemma ;) Här är det solsken och har gått i T-shirt när jag varit ute med hunden. Tycker inte alls synd om er, eller jo jag tycker synd om mamma som tar hand om hästarna. Kladdigt värre. (Låna mina nya stövlar?) Här har det inte regnat alls mycket vilket en jag pratade med berättade att det var första gången hon aldrig använt ett paraply den här tiden - någonsin - så det är ovanligt. Kramar i massor Saknar er alla!

Kommentarer
Postat av: maria

Låter ju som värsta stället, du kommer ju bli hur fit som helst! Good luck och ge inte upp i första taget. Gissar att du inte behöver betala en endaste liten penny:)



Kram kram

2009-10-14 @ 15:44:43
Postat av: Padre

Tar din mamma hand om hästarna alldeles själv? muttrar

2009-10-14 @ 21:35:06
Postat av: Farmor

Träna och åter träna, det har ingen dött av (har jag hört (tänker inte testa)). Det har faktiskt snöat lite här i 08 oxå. Hann fånga några flingor innan dom smälte bort idag. Men har varit mest sol även om det har varit vantar på.

Kram

2009-10-14 @ 22:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0