Kreativ

Det har jag försökt vara idag, gjorde ett halsband som jag tror vi kan sälja för ganska bra pengar :P Har sålt två armband, fick 4 pund var så det är ungefär 88 svenska kr för båda - Inte mycket men det är en liiten extra inkomst :D Så nu finns dom i butik!! Eller ja, inte längre med tanke på att hon sålde dom samma dag ^^  Ska göra några fler smycken nu, innan min film börjar, The Messenger som jag gillar. Igår visade dom The fifth elements som jag totalt älskar, otroligt bra gjord!
Tyvärr blir det nog ingen tripp till Brighton i morgon för Pappan har fått en infektion i benet som han fick söka läkare för. Men han är bättre nu. 
Idag har det varit mulet och kommit några småskurar men nu på kvällen när jag åkte hem från Mormorn var det klar himmel, månen lyste så vackert. Gillar hösten och mörkret. 
Får se vad som händer i morgon, ska kanske på en marknad som är varje söndag, beror på väder och när jag vaknar. Ska iaf. hem till Mormorn och göra smycken för vi är väldigt kreativa och KAN tjäna pengar, och det vill man ju alltid! 
Hon gör föresten världens godaste friterad pommes, hemmagjord självklart. Har även ätit en supergod kaka som var så enkel att göra, får se om jag hittar receptet på den, vill ni ha den så har jag recept på engelska.
Bilder kommer så småningom, är jobbigt och trögt att ladda upp, ca. 5 minuter/bild... Och då kan jag inte använda datorn för den typ dör.. Men får se om jag kan fixa det i morgon :)
Kramar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0