London

Dagen startar med en baconsandwich och ketchup. Åker till London för att shoppa lite smått på Harrods, fick ett par urtjusiga Hunter-stövlar ♥ av min familj. Dom är kortare modell eftersom de knallrosa jag testade var för tajta i benen, jävla vader... Men jag älskar mina stövlar, svarta och läckra ^^
Åkte till Historiska Museet och tittade på dinosaurieutställningen, skulle kunna gå där inne i timmar, så vacker byggnad! Tog lite kort och åkte förbi kyrkan där dom spelade in Omen, där han spetsas av ett spjut.. ni vet? Visste ni inte det så vet ni det nu.. ^^
Mina stövlar och kyrkan dom spelade in Omen.
Nya stövlar  Omen

Kommentarer
Postat av: Farmor

Urläckra S

2009-10-12 @ 20:54:35
Postat av: Padre

Stylish.

2009-10-12 @ 23:43:18
Postat av: Maria

Vill oxå ha, avundsjuk!

2009-10-13 @ 21:40:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0