Shepherd´s pie

Det åt vi idag. Gott gott. Regnar inte lika mycket idag utan har varit uppehåll mestadels av dagen. Behöver köpa mig ett par gummistövlar eftersom det är blött i skogen. Ska skaffa mig ett par läckra Hunter tror jag. Ska skaffa mig en oljerock med, min absoluta drömjacka just nu och har varit i ett år minst. Förstår inte varför jag inte skaffat mig någon innan. Använder ju mammas hemma. Användbart, snyggt och bekvämt. 

Det är lite kul, jag tycker inte jag har någon bra engelska alls, i söndags när jag var ute med hunden i parken började jag prata med en kvinna som hade världens sötaste bullterrier!! (Ja jag vill ha en bullterrier!) och hon tyckte jag pratade bra engelska, och idag när jag plockar upp lillkillen pratar jag med en av mammorna som tyckte jag hade väldigt bra engelska för att bara ha varit här i en vecka och 2 dagar ^^ Good for me :D
Shopping i morron - woho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0