Smycken

Idag skulle jag ha simmat men det blev inget med det. Glömde ju berätta hur gymmet är, omklädningsrummet är lyxigare än något, ångbastun är underbar och duscharna har egna bås. Man kan byta om i bås om man vill och det var orkidéer överallt. 
Idag så tillbringade jag dagen hemma hos mormorn och har gjort smycken hela dagen, kom hem runt 22.40 och jag har gjort mängder med armband och örhängen. Hoppas kunna ta bra betalt för dom eftersom det är äkta kristaller på vissa. Och jag måste säga att det är väldigt avslappnande att sitta och pyssla :) 
Mormorns son som är i min ålder (mormorn är ung) var hemma och hade två kompisar med sig så nu har jag en shoppingkompis som vill visa mig London och Kingston, hon var jätte trevlig :) 
Åt en väldigt god lasagne gjord med quorn-färs och grönsaker. Till det hade vi chips (pommes) och en dressing. Lite lustigt hur dom blandar mat här :P Sitter här och halvtittar på Rocky 5 och känner hur ögonen börjar falla längre och längre så det är dags för mig att ta och sova tror jag :)
Ha det bra allihopa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0