Snorunge

Ja, snor hit och dit. Både jag och Lillkillen är snoriga. Får se om det blir någon förkylning. Var i Kingston och shoppade idag med mormorn till Lillkillen. Hon är helt galen på ett bra sett :D Köpte pärlor och ett klockur så vi ska göra egna klockor och ev. sälja dom och andra smycken på internet för här är marknaden stor. Ni får se bilder i morgon eventuellt ^^
Regnet hart fallit nästan hela dagen, som tur var uppehåll när vi shoppade men startade på vägen hem. 
Köpte ett paket kex med olivsmak och wow, jag blev beroende så jag var tvingad att stoppa undan dom och ta ett tuggummi för att inte fortsätta äta, dom var  goda! Måste köpa med mig ett paket hem. Och marmeladen mmm...
Dom har ett roligare utbud med mat här, och trevligare personal! Här hjälper kassörskorna till att packa ner mat i påsarna vilket känns lite konstigt... Men har inte mött en enda otrevlig arbetare än.
Nu ska jag se på film och leta swarowskikristaller på internet som mormorn vill köpa till våra smycken :)
Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0