Sovmorgon

Idag tog jag sovmorgon och gick inte upp före halv tolv. Vaknade dock ett antal gånger under morgonen. Åkte och simmade med Lillkillen och pappan för att sedan åka iväg med hunden till en park så han får springa av sig. Åkte sedan hem och hämtade mamman för att åka och äta middag på en restaurang som ligger en halvtimmas bilväg ifrån oss ungefär. Låg efter en lamborghini hela vägen dit. Otroligt hur många lyxbilar det finns här. Bara i området där jag bor står det ferrari, lamborghini och andra lyxbilar på infarterna. Hur har folk råd? Åkte även förbi ett antal riktigt gamla veteranbilar, ni vet typ polisbilen i pippi? ^^ Tycker det är charmigt när det sitter gamla gubbar i och bilen är antagligen lika gammal som gubben :P 
Åter till middagen. Satt ute i solen och åt en ceasarsallad med kyckling och någon fisk, tänk sill men tunna filéer (strömming kanske?). Gott var det och åt en väldigt god passionsfrukt-cheescake med glass till. Mums. Ska försöka göra cheescake någon dag. På vägen hem diskuterade vi om helgen som kommer, dom ville visa mig kusten så vi kanske åker ner till Brighton där pappan är uppvuxen. Det kan bli trevligt och hoppas på fint väder så man kan fota vackra naturbilder :)
Nu ska jag se på film, Catch me if you can står på tur.
Godnatt-Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0