Träning

Då har man varit på gymmet för andra gången. Igår (Torsdags) fick jag en genomgång hur allt funkar. Fick fylla i en blankett om att jag var frisk och fick ta blodtryck. Efter det gick vi igenom olika maskiner och andra övningar. Jag har mestadels tränat på spinningcykeln och löpbandet för det är roligast då skärmen kan ställas om så man låtsas att man springer ute i bergen, skogen eller på en arena ^^ Det har inte hänt så mycket mer, i morgon ska vi eventuellt gå och simma. Sedan ska jag hem och hjälpa mormorn med att sy och göra smycken och eventuellt åka köpa mer pärlor. Fick hem Swarovski-pärlorna vi beställde från Hong Kong och dom är så vackra! Mormorn känner en som har en butik och är intresserad av våra smycken så snart kanske dom finns i butik, det ni ;) Vädret är fortfarande vackert, mulet i morse men sprack upp under dagen men man känner att det är höst nu. Luften är kyligare och friskare. Har löven fallit i Sverige än? Här har dom börjat att falla men det är fortfarande grönt och börjar snart skifta i andra färger :)
Hoppas ni alla har det bra och får en trevlig helg!
Kramar

Kommentarer
Postat av: Padre

Hösten kom ungefär när du lämnade landet. På mindre än en vecka blev det mesta gult, och blåsten gjorde sitt för att alla löv skull hamna på marken.



I veckan så tog grannen ner en massa träd, så nu har vi fått mycket ljusare.



Kolla bildlänken


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0