Födelsedag, solglasögon och minne

Min födelsedag var mycket trevlig, fick finfina presenter och det var bara saker som jag behövde och önskade mig. Bland annat mer minne till min kära dator som har känts lite seg de senaste månaderna men som nu är pigg som en lärka. Seriöst så blev den så pigg så när jag startade mitt spel så sa det *swosch* och så hade den tänkt klart... Innan har man fått sitta och kladda på ett papper för att inte dö av tristess.
Jag fick en bok som jag önskat mig väldigt länge, Marilyn Mansons självbiografi som jag tror kan vara mycket spännande och intressant. Jag fick även en underbar bok om Muffins och tillhörande muffinsformar så nu ska vi alla bli tjocka och rulla fram. Jag har ju faktiskt bakat muffins minst en gång i veckan de senaste 4 veckorna =P
Jag fick mycket mer och fina saker. Ska ta kort på allt, i morgon kanske?
Idag köpte jag två par solglasögon, ett par orangea och ett par lila. Jag kunde inte bestämma färg så då blev det båda. Och vem kan få för mycket solglasögon? Inte jag med mina 10 stycken, en i varje handväska - typ. I går åkte jag även på en tripp med Lina och fotade lite, har inte sett bilderna än men det blev nog ett eller två bra.
Och i morgon ska jag till dom och fira och eventuellt bli firad =)
Nu ska jag fortsätta kvällen med att göra efterrätt och se om det finns mer bubbel i kylen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0