Liv i luckan

Klockan 10 i morse kom Lina och lilla Ella med alla hundar i släptåg (vilket katterna inte alls gillade), fikade med mina muffins jag gjorde i går kväll. Sedan gick vi ner till stallet då Laban skulle åka iväg. Lastningen gick ju helt okej, kan det ha tagit 10 minuter? Dancer och Cordelia var väl lite hispiga och gnäggade en del när han åkte men nu har dom lugnat ner sig och ropar någon gång ibland.
Lagade lunch, pizza med världens tråkigaste ingredienser.
Håller på med maten till i morgon, lasagne med egenjord pasta - självklart! och väntar bara på köttfärssåsen som ska tjocka till sig lite.
Dricker lite bubbel och njuter utav allt jag åstadkommit idag.
Laban

Kommentarer
Postat av: Lina

Tack för både fika, lunch och hjälpen med Ella när jag lastade Laban! Kram!

2010-04-21 @ 06:43:21
URL: http://www.pudelrace.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0