Ny design + uppdatering

Ny grafik, vet inte om jag är klar än för jag är inte nöjd ännu. Men åt helvete för alla koder som inte vill funka.
Veckan som har gått har gått FORT!
Lördagen bakade jag muffins och åkte sedan till Lina, det var jätte trevligt och jag fick ett fint lila schabrak till Dancer med ett par benskydd =)
Söndagen bestod utav en tur till Elmia där det var whippettävlingar. Solen strålade och jag fick en hel del fina bilder. Ska lägga upp vissa men måste fixa i ordning dom först.
Minnet är inte det bästa så jag kommer faktiskt inte ihåg vad som hände från måndags till och med i onsdags...
Det är helt blankt.. Borde man vara orolig? Eller också så var det inget viktigt som hänt.
I går åkte jag i alla fall med Lina till stan en snabbis. Letade efter canvastavlor och jag köpte en present =)
Idag har vi hämtat hö, städat och ätit lunch på Lands.
Nu ska vi ta in hästarna eftersom dom börjar skjuta raketer - jävla idioter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0