Sista kvällen som 21-åring

Ja, så är det och det kunde inte sluta på ett bättre sätt! Min älskling, min lilla klumpepojke kom hem efter att ha dragit iväg på en jaktresa från och med i söndags! Att inte veta vart han har varit och när/om han kommer hem har gjort så jag inte har kunnat sova på nätterna.. Men han brukar ju göra några sådana turer varje år.. ofta när jag åker iväg någonstans. Härmed beslutar jag att jag aldrig ska lämna hemmet igen.. eller jo det gör jag väl men usch, han ska alltid känna på sig att man ska iväg. Nu ligger han och tvättar sig på en stol bredvid mig. Ska ta och sova, lär väl inte kunna sova i natt då han snarkar högt..
Snön har vräkt ner idag och det ligger ett par centimeter och jag HATAR det. Jag HATAR HATAR HATAR snö. Snö borde totalförbjudas. Har jag någonsin sagt att jag ska flytta till ett varmt land någon gång?
Inte den bästa bilden men... =)
plupp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0