Äntligen

Idag var dagen då jag testade att sitta upp på Dancer för att se om hon kunde gå med ryttare - och det gick! Red barbacka några varv på banan och det gick hur bra som helst! Tur att man har vettiga hästar som kan stå hur länge som helst och inte bli tickande bomber för att sedan explodera om en vindpust kommer.
På söndag ska jag och Maria ge oss ut på vår premiärtur.
Cordelia har idag fått ett nytt schabrak och flughuva till sin allroundsadel och det blev i en mycket läcker höstfärg - Orange och brunt! Fan vad snyggt! Själv införskaffade jag mig en ny säkerhetsväst. Man ska byta ut dom vart 5:e år typ.. hehe min är säkert 10 så det behövdes. Jag testade också ridbyxor men vad tråkigt det är! Jag hittade inget kul, alla har för låg midja. Jag vill ha ridbyxor som har hög midja så man slipper visa hela ändan när man sitter ner. Dessutom är det inte skönt med låg midja för man får inget stöd för magen =P (Jag vet, jag är så omodern man kan bli men who fucking cares liksom?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0