wow-känsla

Red Cordelia här om dagen och det blev en WOW-känsla! Hon har fått stå i en vecka och det behövdes nog, hon var mjukare än någonsin (även om hon fortfarande är stel i höger sida) och jag kunde TRAVA normalt, hon var lugn och harmonisk och jobbade riktigt bra (självklart i slutet..)! Jag testade faktiskt Dancers pelhambett på Cordelia då hon inte gillade det 3-delade bettet vi köpte till henne utan hon gapade och kastade med huvudet och höll på. Men med Pelhambettet, lugn och stilla och kunde koncentrera sig på det hon gjorde! Helt sjukt att det kan vara en sådan skillnad på bett.
Cordelia har gått ner i vikt också! Hon behöver snart en mindre sadelgjord för den här börjar bli lite stor! Framgång framgång! En tränare behövs också, någon som vet? För nu är det min bristande kunskap som behöver finslipas utav någon. 
Pappa fotade lite igen, jag har bara förstärkt färgerna lite då dom var lite suddiga =P
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0