Shopping - Aj aj

Åkte till min favoritbutik Qoutlet och handlade för en massa - igen *suck* En lampa (ja jag vet...), 2 kuddar och lite annat smått och gott. Fick jättefina blåa prydnadstallrikar på köpet. Men innan det var vi på second hand butiken och hittade 2 jättefina schalar för 10 kr/st - en var mer eller mindre oanvänd!

För att sedan när vi nattar hästarna halka och vrida axeln urled, passar ju superbra då dom ringde från jobbet och frågade om jag kan jobba i morgon. Men har jag ont får jag väl ta en alvedon, jag är inte så klen så jag stannar hemma. Men av någon anledning så gjorde det inte ont, det otäcka är känslan och knaket när den hoppar.

Och Lina, vi måste absolut ta och ge oss ut och fota snart! Vill ta någon vacker bild där det är öppet, fält eller vatten eller något :)

Kommentarer
Postat av: Lina

Inte ont?!?! Hur många gånger har axeln hoppat egentligen? Anders axel hoppade ur led 5gånger innan dom opererade honom. Dom 2-3 första gångerna hade han så ont att han knappt var kontaktbar! För att inte tala om dagen efter operationen... :-(



Ja absolut måste vi träffas! Du missar väl inte att jag ställer ut lite bilder på Galleri Ö i Mullsjö nu på lördag!

2010-12-08 @ 13:45:19
URL: http://tangotimesbilder.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0