Bubbel och starka naglar

Mums, dricker den godaste bubblet nu (ingen champagne) och det heter Chapel Hill sweet Sparkling, smakar honung/fläder. Har min mysdress och ska titta på film , antagligen Dexter säsong 3 för vädret gör ju ingen glad direkt? Och vem kan motstå en bra serie och ett gott glas bubbel? Inte jag i alla fall =)

Ett annat tips för folk som vill få långa och kraftiga naglar, jag fick en handcreme från The Body Shop av pappa i Julklapp, Hemp hands protector heter den, har aldrig varit med om att mina naglar är så fina och starka! Är det hampan som stärker naglarna tro? Smörjer in mig varje kväll och får fila/klippa naglarna varannan vecka för att dom växt så mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0