Planering

I söndags var jag i Larv (tro det eller ej, men det finns ett ställe som heter så...) där det var hundutställning. Det var jag, Lina och Ville som drog iväg och tittade på en massa hundraser. Pudlarna var självklart min favorit ♥
Nu går jag igenom mina kläder, åker till Stockholm i morgon och ska på invigningsfest-special på Lördag. Jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig! Svart tror jag inte är så bra men det är ju ungefär det ända min garderob består utav... Skor vet jag inte heller vad jag ska ha. Får väl ringa och höra vad man kan ha på sig. Annars får jag shoppa på Fredag, borde hinna det. Trådlöst bredband är det på bussen så jag tar nog med mig den bärbara så jag kan titta på film på vägen. Perfekt att koppla bort allt och bara se på bra film!

Kommentarer
Postat av: Lina

Svårt att bestämma kläder säger du? Ta den illrosa kortkorta klänningen med dom blinkande guld paljetterna på vet ja! Jag veeet ju att du har en sån :-) Ha nu så himla roligt i stockholm! Så ses vi på måndag igen!

Kram!

2010-05-12 @ 18:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0