Stora staden

Sitter just nu i min säng, hittade trådlöst nätverk så det är ju perfekt =) 
Bussresan gick bra, långtråkigt dock men såg på 2 avsnitt av Prison Break och surfade en del.
Åkte hem till farmor och har ätit och pratat en massa. I morgon blir det blomjakt på hötorget och sedan får jag välja om jag ska stanna kvar, åka till Solna eller åka till Kista och spendera min tid i affärer. Får se, lutar åt Kista och sedan Solna för att sedan traska hem till "mormor". 
Nu är jag trött, ska se något avsnitt till av P.B för vi ska upp tidigt i morgon...

Kommentarer
Postat av: Lina

Inte ens när Ella skriker, slänger sig och slår med knytnävarna i golvet för att hon inte får som hon vill. Eller när det precis tog 35 min att gå 5 minuters rundan med henne hängandes över axeln sista biten, blir jag avis på dig. Storstaden är verkligen inget för mig! Men jag hoppas givetvis att du får en härlig helg i vad du tycker är ett underbart "klimat" :-) Kram

2010-05-14 @ 16:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0