Yeah

Mycket har hänt på en vecka... Torsdagen den 20 försvann bredbandet av åskan antar jag? Eller också så var vårt så utslitet med många år på nacken.. YES tänkte jag *not*. På fredagen åkte mamma och pappa till Paris, alltså en vecka utan internet men det var faktiskt skönt att vara utan! Fick ägna tiden åt TV-tittande =)
Lördagen och Söndagen red jag och Maria ut, hon på Cordelia och jag på Dancer. Gick upp hyfsat tidigt och det var SÅ skönt så lugnt och så fint väder!! Underbart =) Hästarna uppförde sig utmärkt, som dom alltid gör ;)
På måndagen började jag jobba. Kul kul, trivs superbra! Praktikplats men ska få sommarjobb hoppas jag =)
Nyss kom jag hem från en ridtur med Maria igen, Dancer var mer larvig idag men det var vid ett område och resten av rundan gick jättebra. Vi galopperade till och med och jisses vad dom tyckte det var kul =D
Är det bra väder i morgon gör vi samma sak =)

Kommentarer
Postat av: Farmor

Va kul att du fått ett jobb, även om det bara är en praktikplats. Men nu har du iaf ena foten i arbetslivet, så kanske du får stå på båda fötterna där snart.

Grattis, gumman, för det är du värd.

Vi syns snart

/Farmor

2010-06-01 @ 22:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0