Onsdagsdrömmar

Var på Second Hand igår, hittade ett jättefint bord för 30 kr men det blev sålt direkt "/
Jag har hittat ännu fler tapeter som jag vill ha nu. Inte lika dyra som Ralph Lauren som tur är! Motiven är underbara, en var det London, Paris och Rom på med poststämplar på! Den vill jag ha i hallen =) Får jag som jag vill så kommer 2:an inte att vara sig lik efter renoveringen.. Tyvärr är det för få väggar så jag måste välja bland alla tapeter jag hittat, hur jag nu ska kunna göra det? Det idealiska vore om jag fick flytta till ett slott, då skulle allt vara perfekt. Var det föresten någon som såg Slottsliv i går? Åh vad jag vill bo sådär, dock tyckte jag att gårdagens slott inte var sådär i min typ. Fast å andra sidan så vore det mest perfekta för mig att flytta till England och bo i ett slott, det är så min stil. Drömma kan man göra i alla fall =)

Kommentarer
Postat av: Lina

Ut och pussa grodor så kanske du hittar din prins och får flytta till ditt slott ;-) Tack för senast! Tyvärr verkar jag vara uppbokad en hel del tisdagar framöver. Men jag tar gärna någon fodring om det behövs! Bara att hojta till så löser jag det!

Kram Lina

2010-10-14 @ 11:53:00
URL: http://www.pudelrace.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0