Shopping shopping...

Usch jag shoppar alldeles för mycket men vem kan motstå fina saker? Jag köpte ett par vinterstövlar, jag har ju bara ett par som jag fått av min gammelfarmor som är från 50-talet som jag visserligen älskar men kände att jag behövde ett par som är något varmare.
Sedan var jag på Q outlet i Bankeryd och handlade så mycket! Jag älskar den affären och är en riktigt storkund. Vet inte hur många tusen jag handlat för där. Och hon är så trevlig som har affären, kommer ihåg en och kommer fram och frågar hur det är och om man trivs med det man köpt! Hästlampan som jag köpte frågade hon om då det är många som mailat och frågat om den finns kvar ;)
Idag blev det iaf. ett överkast som kostat 2000 kr (!!) men idag endast 799 kr (Och kvalitén är oslagbar!), 2 kuddar i ett underbart blommigt mönster, en tvål som luktar smultron och lite annat. Jag är supernöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0