Jag är en magnet

Eftersom jag alltid dras till det dyra. Har alltid gjort och kommer antagligen att göra. Ganska jobbigt. (Om inte annat dyrt)
Titta bara idag när jag var på tjejkväll, innan det började stod jag och mamma och tittade i skyltfönster, självklart gillade jag Rolex-klockan mest även om Longines inte låg långt efter. Kan bara drömma om vad dom kostade. Så såg jag en ursnygg ring, den vill jag ha tänkte jag som letat efter ringar en lång tid.. hmm 54.000 kr är lite väl att ta i... Väl inne på shoppingen som varade i två timmar köpte jag saker i varje butik jag var inne i.. hehe
Två hästhuvuden som är bokstöd, två ringar, ett halsband, en tröja, smink, två ljus och en scarf, där jag även hittade en plånbok jag tyckte väldigt mycket om. 1195 kostade den... funderar på att köpa den i alla fall. Tre väskor fanns där också som jag och mamma tyckte var snyggast i butiken, joo det är klart när vi tittar på prislappen 1195, 2499 och 3500.
Har även hittat tapeter jag ska ha - gissa märket, jo Ralph Lauren såklart. Men det var ju så jag, det är hästar på såklart ;) 

Det var i alla fall en väldigt trevlig kväll, man fick en goodiebag med mycket kul i och det var bubbel som välkomstdrink och vin till maten som var caesarsallad och till efterrätt så var det pannacotta med björnbär (MUMS)

I övrigt jobbar jag mycket, har börjat rida hästarna lite, var ute i Lördags och det gick jättebra då vi red runt ruder. Dancer var mer taggad än någonsin och hon var lite studsig och tyckte brunnslocken var lite otäcka men övertalades snabbt. 

Bilder kommer, har inte fotat mycket på sistone då jag varken har haft lust eller tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0