Loppis

Idag var vi på loppis och jag köpte mig en jättefin häst på hjul =D Den är så fin och kommer att passa perfekt i något utav fönstren! Jag köpte även en låda med lock med cupcakes på! Självklart rosa och är så perfekt till mina muffinsformar som jag har. Sedan har jag shoppat nya kläder, jag vet inte riktigt vad som flugit i mig då jag shoppar som en tok! Jag som annars väljer att spara alla pengar bara köper och köper och köper...

Hittade en annan Stockholmsauktion med kläder, smycken och väskor i alla de härligaste märken. Vi har redan kommit överens om 13 olika artiklar vi är intresserade utav. Antagligen kommer vi inte få något utav det men det kan vara roligt att vara med och se vad dessa dyrgripar går för =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0