Nu är jag lycklig

Nu är den MIN ♥ Jag köpte lampan jag tittat på ett par veckor. Ska jag eller ska jag inte köpa? Bankeryds Outletbutik har så sjukt mycket saker som jag vill ha men nu har jag äntligen min fantastiska hästlampa! Det fans endast ett fåtal så gjordes, Butikspris var upp till 6000 kr och jag köpte den för 1995 kr !!!! Helt sjukt och den är bara SÅ min stil. Jag är så lycklig så lycklig :'D Hon som har affären visste att jag ville ha den och fick lite panik när ett par hade tänkt att köpa den men dom skulle återkomma då dom var på genomresa (MOAHAHAHA) Tung är den också, helt i brons och väger säkerligen närmare 5 kg... Bilder kommer senare någon gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0