Vad tiden går

Nu var det dags att uppdatera lite igen känner jag. Tiden går alldeles för snabbt för att man ska hinna med livet. Jag jobbar mycket = jättebra! Pluggandet går bra = över förväntan! Shoppandet = shoppaholick varning? Haha nä men det finns ju så mycket fint jag vill ha till 2:an, nu har jag ytterligare hittat en soffa - tror jag väljer den i stället för en annan jag hittade som heter Howard som är bäddsoffa.. Men det är då velandet kommer in. Ska jag/ska jag inte? Jobbigt jobbigt. 

Något annat bra som händer i mitt liv nu är att jag och Maria bokat en resa till Paris! En hel underbar vecka i världens bästa stad, Paris! Vi bor ett stenkast från Lovren i de finare kvarteerna på ett hotell som verkar jättefint! 
Förhoppningsvis kanske jag kan andas ut och ta det lugnt och få se staden i vår takt den här gången, inte som förra då jag och Emma rusade runt för vi hade sådan press på oss! Även om det var otroligt kul så vill jag njuta lite mer av vår tripp och gå och shoppa lite kanske :) 

Snart kan vi även börja rida - så fort dom fällt sina hemska pälsar så är det bara att ge sig ut på sina livs äventyr ;)


Hotellet jag och Maria ska bo på :D

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Wow, vad fint det ser ut :) Kramar

2011-04-05 @ 13:09:54
URL: http://ilovegabriel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0