Söndag

Förra inlägget fick bara handla om Parisresan, blev för mycket annars tyckte jag. 1 vecka har jag ju varit hemma. Renovering och ridning har stått på schemat. Även om inte jag renoverar så mycket så händer det en massa saker! Golvet är klart och köket håller på att byggas. Ugn och mikro är uppe och fungerar. Tyvärr så måste jag vänta till sista september för då kommer bänkskivan... Men då kanske vi hinner få upp allt och fixa sovrummet.
Amanda och Simon var här i början av veckan, åkte till Ullared på onsdagen och då shoppade jag en massa som kommer att behövas in till tvåan. 

Jag har tränat med Dancer också, oj vilken skillnad det blev på henne! Helt otroligt vad en tränare kan göra. Förhoppningsvis så kan vi boka en till lektion nu i veckan och då kanske jag kan ha med båda hästarna. Cordelia har jag ridit också och OJ, har livslusten till ridningen kommit tillbaka? Hade bommar framme och dom hoppade hon glatt över flera gånger och drar gärna framför hindret - inte kul när man inte har något bett i munnen. Men vi överlevde. I går red vi på banan igen, utan hinder och det gick klockrent med båda två! Är så stolt över dom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0