Parisresan

Jag ska börja med att uppdatera från Parisresan.

Vår resa var helt otrolig. Det är alldeles för mycket för att skriva om, försökte med det och började men det blev en hel A4 och då hade vi inte ens kommit till hotellet ;) Så jag skippar det så får folk fråga i stället. Men jag kan säga att det var minst sagt minnesvärt, bodde på ett bra hotell som låg typ vägg i vägg med Louvren och hade gångavstånd till allt. Åt på en Restaurang där Ratatouille bodde, (ungefär) och vi skrämmer upp gästerna (En man som slänger upp bena på närmaste stol) och personalen gör allt för att vi ska stanna kvar (HA som om det skulle gå).. Vi var med om ett polispådrag när vi var vid Eiffeltornet och gick omkring. Plötsligt small det till och poliser var överallt och såg väldigt arga ut med sina vapen, batonger och av uttalet att döma så var det något i görningen. Vi hade många spekulationer om vad det kunde röra sig om. Vi har gått i lyxaffärer och önskade att vi hade de perfekta kropparna och oändligt mycket pengar. Ätit på lyxrestaurang, åkt buss runt triumfbågen som inte var så rörig som jag hade för mig, gått i Louvren och varit väldigt kulturella, gått flera timma rom dagen tills jag inte hade några trampdynor kvar, (Av tre par skor jag hade med mig kunde jag ha ett par som jag inte fick skav utav - ett par kilklackar så mina ben är tränade som sjutton!) Vi åt högst upp på Printemps, ett varuhus precis bredvid Galeries Lafayette och fikade och njöt av utsikten. På hemfärden vid landningen var det turbulens så planet hoppade upp och ner och på sidorna. Vi landade inte med två hjul samtidigt i alla fall, det kan jag säga. Det är en lite sammanfattning om vår Parisresa. Här kommer bilder.

Kommentarer
Postat av: Farmor

Förstår att ni haft det underbart. Och vilka jättefina foton :) Nu är jag bara sååå nyfiken på "lyan".

2011-08-15 @ 23:59:53
Postat av: Madeleine

Vilka härliga bilder:) Vi måste ta och hitta på något snart, längesen vi sågs nu! Många kramar Madeleine

2011-08-16 @ 11:27:21
URL: http://ilovegabriel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0