Silversked

I går fick vi ett arbete i skolan där vi skulle förklara vad Humanismen och den Biologiska människosynen är. Det skulle redovisas idag. Vi blev precis klara när lektionen började. Blev godkänd i alla fall och det var ju skönt det. Då är det bara ett inlämningsarbete som ska in i nästa vecka och ett prov om 2 veckor. Men det känns helt okej. Har koll än i alla fall. 

Jag har inte sovit bra på ett par nätter, antagligen vädret som stör - ena dagen varmt, andra dagen kallt, ena dagen solsken, andra dagen snöstorm. Så i natt lade jag en silversked under madrassen och jag har aldrig sovit så skönt. Sov hela natten. Klumpepojken sov också hela natten vilket är ovanligt, jag vaknade halv 4 av att han reste sig och sträckte sig och då låg jag likadant som när jag lade mig. Helt utvilad. Undrar om det är någon påverkan eller om det bara är en myt? Jag sov i alla fall hur skönt som helst på väldigt länge, sen om det är en skröna återstår och se :)

Om mindre än en timma ska jag åka till jobbet, jobbar till halv 10 men det blir lite skönt i alla fall att få in lite cash, det är mycket som ska inhandlas :P

Jag gjorde en design till bloggen men det är så svårt att veta hur det ser ut i andras datorer så den får vänta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0