Slutsats och nya bilder

Nu har jag haft silverskeden under madrassen i en vecka och slutsatsen till det är = WOW haha, den här veckans sömn har varit helt otrolig. Jag har sovit alla nätter, är utvilad och pigg. Jag vaknar tidigt alla dagar, när vi tar ut hästarna på morgonen har jag svårt att somna om eftersom jag är pigg och utvilad. Men Fullmånen kommer inom en vecka så då sätts den på ett stort prov eftersom jag inte kan sova när det är fullmåne.. Men helt klart sover jag bättre nu än när jag inte hade den under madrassen. Konstigt!?

Har tagit lite nya kort, och gjort om PS vilket är så sjukt kul!
Såhär ser vår gräsmatta ut - Fullt med spår från olika djur!

Temperaturen på övervåningen när jag vaknade en morgon. Då hade det blåst hela natten.

Vår fina orkidé på övervåningen. Den måste vara en meter snart!
Knoppar har den så det räcker och blir över också :)

Kommentarer
Postat av: Lina

Du som gillar att hitta på roliga saker med bilder får inte missa dagens inlägg i min blogg!

Kram Lina

2011-02-22 @ 20:53:35
URL: http://linaahnvik.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0