Åh jösses

Idag åkte vi till stan för att köpa lite foder till hästarna. Åkte till Mio för att titta på inredning och jag fastnar självklart för det dyraste. (Vad annars?) Ett litet runt bor med 4 stolar, precis ett sådant jag letat efter - 13.000 för BARA bordet. Helt sjukt. Soffan jag hittade som jag ville ha kostade 29.000 - som hittat. Fan. Aldrig har jag någon tur. Eller jo, det finns ju en soffa jag ska köpa, om den finns kvar då - precis i min typ men något liten. Men man kan ju alltid köpa en fåtölj till.
Åkte sedan upp en sväng på A6 för att titta lite. Behöver nya skor men hittade inget. Hittade däremot nya kläder, shoppar alltid för mycket dock. Ja just det, köpte en stalljacka på rea också, den har jag väntat på länge, kom in i höstas och nu halva priset - som hittat! 

Nyss avslutat ett träningspass, jösses, det var länge sedan men nu ska jag ta mig sjutton bli vältränad till sommaren! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0