En massa nytt

Jag och mor var i stan igår vilket resulterade i en massa shopping. Jag hittade på Rea, en sittpuff i chinchilla-imitation och den lär jag inte få ha mycket för den har katterna tagit över som sovplats.. Men jag har lagt en filt över så dom inte förstör den. Sedan köpte jag en kalender som jag kan ha med mig nu när jag går i skolan igen, kan planera osv. Har letat efter en sort länge nu och äntligen fick jag tag i den, fans endast 2 kvar. Sedan blev det två jackor (Oups) Men min vinterjacka jag har nu såg jag har släppt i ena sömmen så den får bli stalljacka utav. Så den ena är en vinterjacka, ursnygg! Sedan kunde jag inte motstå en oljerock i trenchcoat modell, jag älskar oljerockar, men har inte hittat någon jag gillat. Men nu har jag en som jag ska ha till vardags, bara väntar på att hitta den perfekta till stallet, tror mamma vill ha tillbaka sin så småningom :)

Så här ser min Oljerock ut, Rea och kommer från NewHouse som är min nya favvoaffär vad gäller kläder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0