Förkylning

Åkte på en sådan förkylning, började i torsdags och hade lite ont i nacken, sen blev det feber men hade inga problem med rösten som jag alltid annars får problem med. I går söndag hade jag tappat all röst och fick viska fram allt jag skulle säga. Idag har jag röst och mår bra, även om näsan rinner lite. Dom har ringt hela helgen från jobbet om jag kan jobba - är det inte typiskt? Men å andra sidan så har jag fått ett kort vik. fram till 19 januari *Tjoho* Den 20 e börjar jag plugga, spännande spännande!
I helgen har jag inte gjort många knop. Tittat på film och lyssnat på musik ungefär. Såg alla Jönsonligan som gick i maraton någon dag och i Lördags såg vi på Cape fear, jäklar vad spännande den var! Helt i min smak när det gäller spänning!

Haft en låt på hjärnan, så lyssnar på den om och om igen så kanske den försvinner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0