Fredag kväll

Då har jag jobbat idag med, slutade halv 10 och tog en skön promenad hem, vilket fantastiskt väder vi har fått! 

Nu händer det grejer ska ni veta! I Måndags hade jag en tid på hudoteket där jag fixade mina naglar, dom stoppades i en vax för mjukgörande och sedan filades naglarna och målades i fransk manikyr. Fick mycket beröm om hur fina mina händer var, bra kvalitet på naglarna och mjuka och lena händer. Allt kul att få beröm :)

Inne i 2:an har det hänt MYCKET vill jag lova! Köket är borta, väggen mellan vardagsrum/kök är borta, bara reglarna kvar. Den ska byggas upp på nytt och allt ska få ny design. Tror det kommer att bli jättebra. I Onsdags efter jobbet åkte vi till stan och köpte en soffa, 5 veckors leveranstid så  vi har en deadline att hålla.
Jag har bestämt mig för vilka väggfärger jag ska ha i vardagsrummet. I köket ska det bli vit pärlspont och kök från IKEA. Sovrummet får vänta tills köket/vardagsrummet är klart. En sak i taget :)

Så här ser soffan ut som jag köpt! Dock har den mörkare ben och mässingshjul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0