I-landsproblem

Varför visas i The Vampires Diary först förens den 7 April? Jag vet ingen serie som har så många avbrott som VD! Det är ju helt sjukt, man hinner se 3 avsnitt och sedan är det paus i serien. Skit också. 

Ett annat problem, men ett ganska gulligt problem är att Bäbis också lärt sig att ligga på kommando. Så nyss när jag tränade katterna så trängs dom på golvet i en hög på rygg och sprattlar xD 

I går när jag skulle duscha och gick in i badrummet så satt det en mus i katternas matskålar vilket resulterade att jag inte vågar gå in i badrummet och knackar på alla skåpluckor innan jag öppnar dom. Jag fick därmed duscha i badkaret = väldigt opraktiskt att stå böjd som ett S.
Jag funderar på vilken färg jag ska ha på håret när jag ska till frissan, måste för övrigt boka tid. Tror det blir rött eller koppar, allt jag färgar blir ju ändå rött i slutändan.

Jag har shoppat för mycket, men oj så nöjd jag är! Det ända som jag ska köpa nu, som jag vet är en hästskulptur som jag bara dog för. På måndag ska jag också vara med på en Auktion på Bukowskis där jag hittade en massa. Tur att jag och mamma delar om vi vinner, perfekt att ha samma smak! För övrigt är det 14 saker vi hittat som vi ska vara med att buda på, jättebra när man inte kan lägga hur mycket som helst på sakerna men det finns alltid något annat man kan lägga på då om priset blir för högt! Föresten kom jag på nu att jag missade en auktion i Jönköping som jag hade velat vara med på, hittade ett gustavianskt matbord + 4 stolar för 1000 kr som jag hade velat ha.. Jaja, fler tåg kommer.

Jag har börjat kolla på resor till Paris och även hotell. Det är inte alls så dyrt som jag trodde *Peppar peppar* Så Maria och jag ska bara bestämma vilket datum i sommar och så bokar vi något bra. Det längtar vi till som sjutton!

Just nu lyssnar jag på mina två favoritlåtar som tillkommit min lista på Groovshark (Bättre än spotify!) Varsågod & lyssna och njut! :)
Francoise Hardy - Tous les garcons et les filles
Gigliola Cinquetti - Non ho l'età

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0